Even er tussenuit

24 februari 2023 - Moraira, Spanje

Hallo allemaal,

We zijn de afgelopen 2 dagen even naar Valencia geweest (we moesten er even tussenuit, hahaha). Is ongeveer 1 1/2 uur rijden hier vandaan. Wat een heerlijke stad!!! Hadden een prachtig boutique hotelletje geboekt, zijn lekker wezen shoppen, eten, wijntje, en nog meer leuks.

Wat betreft het huis.... Het huis is nu gereserveerd voor ons, maar er blijkt het een en ander nog niet helemaal te kloppen. Zo heeft het huis bijvoorbeed 3 verdiepingen, maar op papier maar 2. Ook het zwembad staat niet in de documentatie van het kadaster. Maar dat schijnt heel normaal te zijn hier. De huidige eigenaar is nu dus heel druk bezig om alle papieren te updaten. Het zal wel goed komen hoor. De eigenaar heeft nog tot half maart om dit te regelen. Verder zijn we druk bezig om een nieuwe keuken te kopen. Grappige is wel dat we in Bergen onze wasmachine, bank en alle keuken apparatuur moesten achterlaten, en dat is nou precies wat deze eigenaar van het Spaanse huis ook achter wil laten. Dus dat hoeven we niet meer opnieuw te kopen.

We hebben wel alvast een nieuw bed gekocht. Hopelijk is het bed op tijd. Zoals het er nu uitziet, hebben 14 april de sleutel overdracht. Dus wel fijn als we dan ook een bed hebben.

Ik heb een paar video's gepost en kan Valencia echt aanraden als citytrip.

Heel veel liefs van ons en hopelijk tot snel!!!

D&L

1. Jaries:
    25 februari 2023
    Buenas dia’s todo,s ja er even lekker tussen uit is zeker leuk dus geniet ervan en Valencia staat ook bij ons nog op de te doen lijst 🖼️ een goed bed is zeker een must. Maar hebben ze daar Danny zijn maat want de Spaanse mensen zijn toch wat kleiner. 😃bedankt weer voor jullie update en geniet van jullie leven in de Spaanse zon hasta luego de jaries
  2. Danny:
    25 februari 2023
    Jazeker, een bed van 1.80 bij 2.00. Was inderdaad wel een apart maatje voor Spaanse begrippen, maar ze hebben het wel. Nu nog een nieuwe badkamer, want ik pas om niet onder de douche 😅
  3. Anna:
    eso con vosotros
  4. Danny:
    Zo is dat
  5. Anna:
    25 februari 2023
    Ik zei hoe gaat het met jullie