We hebben een huis gekocht!!!

14 maart 2023 - Moraira, Spanje

Goedemorgen allemaal,

Het heeft even geduurd, maar zojuist hebben wij het voorlopig koopcontract ondertekend. Ging natuurlijk volledig op z'n spaans, maar het is dus toch goed gekomen.

Op 14 april moeten we naar de notaris en dan zijn wij de trotse eigenaren van een Spaans paleisje.

Op zich hoeft er niet veel te gebeuren aan het huis. En beetje schilderen en schoonmaken, dat is het wel. We hebben wel plannen om er een nieuwe keuken in te laten plaatsen en uiteindelijk moet het huis ook aan de buitenkant worden geschilderd. Maar dat is voor later.

We zijn echt zo blij! Heerlijk een eigen plek voor ons zelf en de start van ons nieuwe leven hier in de Costa Blanca. We kunnen niet wachten om het met jullie te delen.

Veel liefs vanuit een zonnig Spanje en een dikke kus.

Danny en Luba

1. Benny:
    14 maart 2023
    Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop😎😎😎en dat jullie er lekker van kunnen genieten. Komen snel ff jullie kant op zodra het werk het toelaat☀️☀️☀️
  2. Danny:
    Dank je wel!
  3. Peter en An:
    14 maart 2023
    Heel lang moeten wachten en de spanning nam toe maar uit eindelijk is het dan toch gelukt.
    Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige huis.
    De 14e jullie geluksgetal.
    🏘️🍾🥂💋
  4. Jaries:
    14 maart 2023
    O wat geweldig. Had al een whatsapp gestuurd naar jullie lieve mensen gefeliciteerd met jullie huis🏠 en een eigen plek onder de zon 🌞heel veel succes en op naar de volgende 14de komen zeker een keertje langs liefs en groetjes van ons de jaries
  5. Karin:
    14 maart 2023
    Super!! Gefeliciteerd!! We komen snel naar jullie paleis kijken! Dikke kus!
  6. Willem&Jacq:
    14 maart 2023
    Lieverds, gefeliciteerd met jullie nieuwe 🏠 we komen zeker gauw een keer naar jullie nieuwe stekkie kijken. Liefs Willem& Jacqueline😘
  7. Sonja:
    14 maart 2023
    Yess!! Zo gaaf dat het gelukt is. Gefeliciteerd lieverds. Heerlijk straks jullie eigen plekje.
    Snel datum prikken. Dikke kus mike & Sonja
  8. Tanja:
    15 maart 2023
    Van Harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!! Wat super dat het gelukt is. Liefs!