We hebben een huis !

14 april 2023 - Moraira, Spanje

Vanmorgen om 9.00 afgesproken met de huidige eigenaar voor een rondje door het huis en om 10.00 naar de notaris ! Appeltje eitje zou je denken.. Wel wij waren keurig om 4 voor negen bij het huis, eigenaar was er ook... so far so good.  zou je denken.

Wij stellen ons keurig voor, zegt hij; ik ga even ontbijten met een vriend , spreek je later en hij rijdt weg..

Ok, denken wij op naar de notaris daar hebben we immers een afspraak om 10 uur!

Nope ...

Komen bij de notaris aan om 5 voor 10.00 staat er een rij van wel 20 / 25 mensen, blijkt dat het kantoor vanaf tien uur open is maar wie het eerst komt, het eerst ...

Inmiddels zitten wij al een 3 uur op een plastic stoeltje in de "wachtkamer " blijkt dat de verkoper nog steeds zijn papieren niet in orde heeft en werd er over en weer gebeld met zijn advocaat in Madrid.

Inmiddels zijn wij maar spelletjes doen op onze telefoon (je moet iets doen ) en met een schuin oog aan het volgen wat er gebeurd, en dan uiteindelijk om 13.00 worden we naar binnen geroepen om te tekenen en hebben we een huis !!!!

Foto's volgen! Dikke kus van ons

1. Ineke:
    14 april 2023
    Hoera.
    Gefeliciteerd
  2. Karin:
    14 april 2023
    Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!!!🍾🥂🍾🥂🍾🥂 Er was genoeg spanning maar dan is de ontlading des te groter! Ga genieten, we komen zo gauw als mogelijk is! ❤️
  3. Jaries:
    15 april 2023
    Lieve mensen gefeliciteerd met jullie mooie huis . ja het werkt in Spanje niet zoals in Nederland dat heb je nu mee gemaakt. Maar de sleutel is er dus heel veel plezier en geluk in jullie Spaanse droom liefs en groeten van de jaries
  4. Sonja:
    15 april 2023
    Yesss nogmaals gefeliciteerd lieverds. Heerlijk een eigen plekje. Wij zijn zo benieuwd. Maar wij gaan aftellen om samen te proosten op jullie nieuwe huis 🥂🍾😘