Laatste dag....

13 april 2023 - Moraira, Spanje

Hi allemaal,

Vandaag is waarschijnlijk onze laatste dag in het huis waar we de afgelopen maanden heerlijk hebben vertoefd.

Morgenochtend om 9 uur gaan we ons nieuwe huis inspecteren en om 10 uur moeten we naar de notaris, als het goed is....

Vanavond werden we gebeld door onze gestor (admin kantoor) dat sommige papieren nog steeds niet in orde waren (kleine 14 uur voor het tekenen van onze spaanse droom). En of we ook over 3 weken konden tekenen. Aangezien de verhuizer, met al onze zooi, zaterdag om 9 uur op de stoep staat, was uitstel geen optie voor ons. Kortom, een extra clausule in het contract dan maar opnemen, is het enige wat overblijft voor ons. Op z'n spaans zeg maar een nu hopen dat de verkoper daarmee akkoord gaat.

Daarnaast zijn we ook druk bezig met al het lief en leed wat er met onze vrienden gebeurd. We denken veel aan jullie.

Gelukkig was Thijs deze laatste dagen hier en daar hebben we heerlijk van genoten. Gisteren hebben samen (met Sam erbij) Jasper z'n debuut zien maken in de Spaanse voetbalcompetitie. Was een heerlijke avond. Volgende week komen Stef en Rosa (z'n vriendin) en Eva met Junior. Superveel zijn in!!!!!

Rest mij nog te zeggen dat wij ontzettend veel van jullie houden, jullie missen, en niet kunnen wachten om jullie ons nieuwe paleisje te laten zien.

Heb wederom wat filmpjes en foto's gepost.

Dikke kus van ons