Al klussend komt men er wel...

22 juni 2023 - Moraira, Spanje

Hallo allemaal,

Wederom een tijdje geleden, dus tijd voor een update.

Inmiddels zitten wij nu 5 maanden in Spanje en het verveeld nog geen seconde. We merken wel dat het iets warmer wordt (heel raar, nooit verwacht...), maar we hebben het heerlijk. Het zwembad doet precies wat het moet doen en daar genieten we enorm van.

Afgelopen periode hebben we helaas "afscheid" van Sam en Jasper moeten nemen, omdat zij terug gingen naar Nederland. Daarentegen zijn we super verwend door het bezoek van Anna en Theo. Wat een ontzettende fijne periode was dat! We hebben samen genoten van de omgeving en vooral van elkaar!

Omdat wij ook 15 jaar getrouwd zijn, hadden we besloten om een feestje voor ons zelf te vieren. En tripje naar Marrakech. Wat een avontuur en wat een land. Woorden schieten tekort om te beschrijven wat we daar allemaal gezien en meegemaakt hebben. Heel bijzonder, maar echt waar! Maar ook heel blij dat we weer thuis waren in ons eigen Spaanse huisje...

Paar dagen thuis en toen kwamen Sonja en Mike. Wat een fijne dagen hebben we gehad. Luba met Sonja 's morgens boodschappen doen (of shoppen...), ik lekker aan het werk en Mike.... Mike pakte alles op. Dankzij hem hebben we een koelkast bij het zwembad (lees: koude rosé), werkt alle buitenverlichting en zijn er binnen lampen opgehangen. Een klus waar ik gewoon niet aan toe kwam.... Nee hoor, alle lof voor Mike. Maar wat was het wederom fijn om dierbaren mensen weer om ons heen te hebben.

Nu weer even met z'n tweetjes, maar volgende week komen Ineke en Doede. We kijken ernaar uit!

Tot snel en veel liefs van ons.

Danny en Luba

1. Sonja:
    23 juni 2023
    Wat hebben wij een heerlijke dagen gehad bij jullie. Zo fijn om jullie weer te zien. En wat hebben wij genoten. Mike had nog veeel meer klusjes willen doen dus komen wij snel weer terug. Bedankt lieverds. ❤️❤️🙏
  2. Jaries:
    23 juni 2023
    Ola Danny en Luba wat een leuk verhaal weer. En ik kan me voorstellen dat jullie het naar jullie zin hebben en qua weer schijnt hier altijd de zon sneller na een bui als in Nederland Ja jammer dat Sam en Jasper weer terug zijn naar Nederland. Maar het vliegtuig gaat wel 4 x per dag naar alicante😃😃dus een ticket is zo geboekt hele fijne dagen met jullie vrienden en we hopen ook eens een kijkje in jullie kasteel te komen kijken. Liefs en groetjes van ons de Jaries