Zonnetje, regen, zonnetje

24 mei 2023 - Moraira, Spanje

Hallo allemaal,

Het is al weer even geleden, dus ik dacht ik geef jullie weer even een update.

We zjjn druk aan het schilderen geweest en hebben definitief afscheid genomen van de oude gele kleur. Dus verder met de aankleding. Je verbaast je wat je nog uit verhuisdozen haalt... Aangezien we erg van het hergebruiken zijn, moest er nog meer geschilderd worden. Kasten, tafels, stoelen, je kan het niet bedenken. Maar...., het is echt mooi geworden. Logeerkamers zijn bijna af en zien er echt leuk uit.

Verder hebben we onze eerste Vereniging van Eigenaren vergadering gehad. Wat een toestand.... Ik hou het kort. Er stonden 3 punten op de agenda en toen we eindelijk na anderhalf uur bij punt 3 waren, begon onze Spaanse buurman weer over punt 1 (was al over gestemd hé) en daar vond mijn vrouw iets van. Korte metten dus en weer door. Zo gaat dat dus, maar de tapas maakten alles weer goed.

Ook hebben we voor het eerst in de zee gezwommen. Jazeker! Was vorige week echt zo'n lekker weer en Luba had een prachtig, idyllisch stadje gevonden (Cala del Moraig, Google maar even). Wat een heerlijk dag!!!

Afgelopen 2 dagen heeft het hier gegoten, maar serieus... Ik heb nog nooit zoveel water uit de lucht zien komen. Zo'n wolk is toch op een gegeven moment op...? Maar, zoals het spreekwoord luidt, na regen... En dus zitten we nu weer heerlijk in het zonnetje.

Ook zijn we druk bezig geweest met het papierwerk om ingezetenen te worden. Alle formulieren zijn inmiddels ingeleverd en nu is wachten op een afspraak met de vreemdelingenpolitie. Die zal er ook wel komen.

Wij hopen dat alles goed met jullie gaat. We blijven jullie missen.

Heel veel liefs van ons, xxx

Ps, het filmpje dat ik had beloofd kreeg ik niet ge-upload. Dus heb maar even 2 foto's van ons huis geplaats

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jaries:
    25 mei 2023
    Goedemorgen deze morgen DSL. Wat een leuk bericht weer van jullie. Fijn voor jullie dat het huis leuk wordt en kan ook niet anders natuurlijk Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. Wat de VE betreft dat is dus ook overal het zelfde er zijn altijd mensen die weer moeilijk doen over een vraag. Nu gelukkig hebben ze kennis gemaakt met jullie😁😁. ja wat een weer hè maar net wat je zegt na regen komt zonneschijn maar dan ook gelijk weer mooi weer. bij ons is het dan helemaal van slag moeten we een paar dagen wachten. Maar nu is het weer bij ons ook goed 👍 bedankt weer voor je update en geniet van het leven onder de 🌞
  2. Rosa:
    26 mei 2023