Begur

21 januari 2023 - Tamariu, Spanje

Gisteren aangekomen in Palafrugel, was wederom een zeer voorspoedige rit. Het gehuurde appartement viel een beetje tegen, met name het uitzicht, maar wat mag je verwachten voor 95 euro voor 2 nachten. Heerlijk geslapen en vandaag een prachtige wandeling gemaakt van het ene strand (Calella de Palafrugel) naar het andere (Llafranca). Koffie in de zon gedronken en daarna heerlijk tapas gaan eten in het o zo mooie Begur. Gisteren, mede door de kou, hadden we dit gebied en beetje afgeschreven. Maar wat is het mooi hier!!!! We zijn echt weer verliefd geworden op deze prachtige kust. Kortom, de Costa Brava staat nog steeds op ons lijstje. Morgen gaan we verder naar de Costa Blanca, en om precies te zijn naar Moraira. We hebben daar voor 3 nachten een appartement gehuurd en hopen vanuit daar een huis te kunnen huren voor rond de 6 weken. Met als doel om zowel even uit te rusten, maar ook om te kijken of we daar willen settelen. Ik heb ook nieuwe foto's en een video gepost. We houden jullie op de hoogte. Veel liefs van ons xxx

1. Peter en An:
    21 januari 2023
    Costa Blanca ook erg mooi benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Veel plezier
    🤗🤗👍🌞
  2. Anna:
    21 januari 2023
    Gaat de goede kant op🫂xxx
  3. Sonja:
    21 januari 2023
    Oh ziet er inderdaad prachtig uit. Heerlijk koffie in het Spaanse zonnetje. 🥰. Ben benieuwd naar de volgende stop. Dikke kus voor jullie ❤️
  4. Sam:
    21 januari 2023
    Ah wat een leuke foto’s 😍 Heel veel plezier, klinkt goed allemaal. Dikke kus S&J ❤️‍🔥