Morairo

23 januari 2023 - Moraira, Spanje

Hieperdepiep Sam en Rosa!!!!

We hebben gisterenavond heerlijk gegeten in een klein restaurantje in Moraira. Bij binnenkomst kreeg Luba gelijk 3 zoenen van de eigenaresse. Hele mens nog nooit gezien, maar wel een warm welkom dus. Ik strak mijn hand maar vast uit, voordat ik ook die harige wangen tegen me aangedrukt kreeg. Eten was heerlijk en daarna zijn we als roosjes in slaap gevallen.  Appartement is echt super fijn.

Zowel de eigenaar van het appartement, als de behaarde restaurant eigenaresse, hebben ons geholpen om een plekje te vinden om voor langere tijd te kunnen huren. De tips vielen qua prijs en beetje tegen (rond 2000 euro per maand), dus zijn we vandaag zelf op speurtocht gegaan. Met als resultaat dat we nu 2 bezichtigingen hebben staan. Eerste is een huis, net buiten Moraira en 2e is een appartement in Calpe. Beiden hebben 2 slaapkamers, dus we kunnen bezoek ontvangen!!!! Woensdag moet er een beslissing worden genomen en dan kunnen we eindelijk alle kleding even uitpakken.

Nu zitten we heerlijk in de zon en glaasje rosé te drinken, en ik vermoed dat het daar niet bij blijft. We genieten, echt genieten.

Luba heeft nog een filmpje gepost van de plek waar we nu zitten.

Veel liefs van ons, xxxx

1. Stef:
    23 januari 2023
    Heerlijk <3 geniet ervan! Ben benieuwd naar de appartementen!!
  2. Sam:
    23 januari 2023
    Ah wat super fijn om te horen zeg, doet me goed! Geniet ervan en drink er een op ons 🥳🥂❤️
  3. Sonja:
    23 januari 2023
    Gefeliciteerd allemaal 🎉🎉. Ziet er heerlijk uit daar. Ben heel benieuwd naar jullie eventuele eerste plekje. 😘❤️