Schuilen

29 januari 2023 - Moraira, Spanje

Buenos tardes todo,

Vandaag was een regenachtige dag, dus we zijn net als de Moren gaan schuilen in de grotten. Was prachtig om te zien zien (heb ook een paar foto's erop gezet).

De laatste 2 dagen zijn we ook op zoek gegaan naar een huis en dat valt nog niet mee. De pareltjes, binnen ons budget, vliegen weg als warme broodjes. Desondanks hebben we 2 voorlopige bezichtigen aangevraagd voor 2 zeer fijne huizen. Beide huizen hebben zicht op zee en voldoende slaapplekken om gasten te kunnen ontvangen. Morgen gaan we aan de slag met ons NIE nummer (spaans burger service nummer), zodat dat ook vast in werking is gezet.

Gisteren zijn we ook nog naar de hippy markt in Jalon geweest, was echt heel erg leuk en we hebben zoveel ideeën opgedaan om ons nieuwe plekje in te richten.  Zo zijn we langzaam het hele gebied aan het verkennen, en zijn er (tot nu toe) achter dat we Moraira en Benissa wel het fijnst vinden om te kunnen wonen.

Kortom, we hebben er zin in een hopen dat er een mooi huisje voor ons te vinden is.

We houden jullie weer op de hoogte.

Geniet van jullie zondag en tot snel.

Veel liefs van ons!!!

1. Jaries:
    29 januari 2023
    Ola Danny en Luba prachtige foto,s van de grotten zeg en leuk dat jullie een plek hebben gevonden die bij jullie past. veel succes met jullie bezichtiging van de huizen 🏠 hoor wordt vervolgd. Aqui muy frio groetjes van ons de jaries👍😘😘💋
  2. Sam:
    29 januari 2023
    Super leuk! Ben heel benieuwd naar de huizen, spannend. Hoop dat het weer gauw weer wat beter wordt ☀️❤️‍🔥
  3. Peter en An:
    30 januari 2023
    Goedemorgen mooie foto’s een minder leuk filmpje van het weer maar dat gaat beter worden.
    Nu nog een mooi droomhuis vinden dat zou fantastisch zijn.
    Spannend hoor.
    Succes 🏡🏘️ gaat lukken 🤞🥰❤️🌞