We hebben een huurhuis gevonden!!!

24 januari 2023 - Moraira, Spanje

Hallo allemaal,

Na een korte, maar intensieve speurtocht hebben we zojuist een huurcontract getekend bij de makelaar. We kunnen er morgen al gelijk in een hebben het gehuurd tot 21 april.

Wij zijn helemaal blij en ook een beetje opgelucht. Nu kunnen we echt even settelen en al onze spullen uitpakken.

Het huis heeft een zwembad, fijn groot terras, 2 slaapkamers, een keuken en een woonkamer. En het ligt op wandelafstand naar het centrum van Moraira.

Morgen dus de "grote" verhuisdag. De bedoeling is nog steeds even heerlijk uit te rusten en deze mooie kust verder te verkennen.

Morgen stuur ik jullie een paar foto's en een filmpje van onze tijdelijke, nieuwe casa.

Hasta mañana!!! Liefs D&L

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Stef:
    24 januari 2023
    Jeeejjjj!!!! Ik trek mn zwembroek alvast aan.
  2. Sonja:
    24 januari 2023
    Ohh geweldig. Wat heerlijk voor jullie. Ben benieuwd naar de foto’s. Lekker even jullie eigen plekje van maken. ❤️
  3. Eva:
    24 januari 2023
    Toch maar een grotere zwembroek gaan zoeken voor junior 🤔maar wat heerlijk, kunnen niet wachten jullie weer te zien 💙
  4. Peter en An:
    Toppie 👍👍🤗🤗
  5. Karin:
    24 januari 2023
    Wat heerlijk voor jullie en zo leuk in Moraira! Succes morgen met settelen en ga daarna lekker genieten!
    Dikke kus!
  6. Willem&Jacq:
    24 januari 2023
    Dat is mooi. En lekker even de tijd om de focus op andere zaken te richten👍👍
  7. Thoes:
    24 januari 2023
    Nu laten jullie ons in spanning!! WAAR ZIJN DE FOTO’s!!!
  8. Sam:
    Mijn koffers staan klaar 🤪✈️ Wat heerlijk zeg! Super fijn ❤️
  9. Anna:
    24 januari 2023
    Ze willen allemaal naar jullie toe, maar ze hebben wel pech. Wij zijn al voorbij Berlijn dus wie haalt ons nog in. Luba en Danny zet de bubbeltjes maar alvast klaar.
  10. Michael:
    24 januari 2023
    Super geen opknapper toch?
  11. Tanja:
    25 januari 2023
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie eerste plekje. Nu lekker genieten!!!😘